22 augustus 2017

Heeft de fotograaf dat echt niet gezien...?

Het is best een kostbaar stukje drukwerk dat ik hier in mijn handen heb. Het is van Campwerk, dat vouwwagens en daktenten in het segment 'stoer' levert. Gave karren, ik zou er best wel eens mee op stap willen.
Maar als ik de omslagfoto zie is dat wel even schrikken. Zou die fotograaf dat nou echt niet hebben gezien? Als dat zo is vind ik het ronduit een klungel. Een dubbele klungel eigenlijk. Want ik vind dat een professionele fotograaf dit in zijn zoeker hoort te zien. En daarna, bij het selecteren en nabewerken, hoort hij (of zij) deze foto niet te selecteren.

Waar ik het over heb? Die palmboom uit dat hoofd natuurlijk... En dat nog wel helemaal centraal in beeld. Slecht hoor.

Overigens: dat nabewerken kan ook wel wat beter. Er staat daar volle zon, maar de donkere gedeelten zijn veel te donker. Kortom: knoeiwerk, als ik zo vrij mag zijn....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten