13 augustus 2017

Te veel eer...

Mijn hele leven kampeer ik al. Bungalowtent met mijn ouders, daarna tentje op de fiets, tentje op de brommer, tentje op de motorfiets, Scout vouwwagen, Caravelair caravan, Kip en tegenwoordig een Chateau. En wie weet nog eens een camper. Daarnaast schrijf en fotografeer ik voor diverse kampeerbladen en voor Viva kamperen.


Te veel eer
Maar om nu hier te schrijven: zelfs Willem Laros heeft onze camping bezocht, dat lijkt me toch iets te veel van het goede. Want ik ben een hele gewone kampeerder. In zomer en winter genieten wij van het buiten zijn, samen zijn, de rust, wandelen en interessante plekken bezoeken. Sommige plekken vinden we niks, andere geweldig. Sommige vallen tegen, andere juist erg mee.

Meevaller
Ja, camping Dun-le-Palestel in Frankrijk behoort tot de enorme meevallers. Wat kun je verwachten van een camping, die nog maar net van start is gegaan? Uit nieuwsgierigheid namen we een kijkje. En werkelijk, het was heerlijk. De rust, de omgeving (de Creuse) en bovenal de wijze waarop Sandra en Alex hun camping 'bestieren' - dat spreekt ons allemaal erg aan.

Meer informatie: hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten