21 mei 2018

En weer een jaar voorbij...

Mijn leven tot nu toe. Zonnig, kleurrijk en ach ja, ook enkele stekels. Maar veel minder dan op deze foto.

Het is mijn verjaardag vandaag. En ik heb dat 'gevierd' met een heerlijk rondje Brabant op de motor. Want een (lees: mijn) verjaardag vieren, daar ben ik geen liefhebber van. Niet omdat ik niet ouder wil worden (wie wil dat wel, trouwens), maar omdat ik niet van 'het gedoe' houd. Kring, koffie, gebak, drankje. Niets voor mij.

Wel leuk: eindelijk weer eens een motorrit. Met de buurman, voor het eerst, op zijn mooie Ducati. Rondje Brabant. Alles binnendoor, heerlijk. En wij waren de enigen niet: we kwamen heel veel oude auto's tegen, en tientallen brommers uit mijn jeugd (Puch, Tomos, Kreidler, allerlei scooters: "Er rijden er wel 250", zei een deelnemer). Als dat geen leuk toeval is, op je verjaardag.

Morgen gewoon weer aan het werk. Een jaartje ouder. Veel dank voor alle felicitaties via de verschillende sociale media. Dat is een vorm van vieren die ik wel waardeer.

Van Haar kreeg ik een schitterend boek: acht jaar Obama, in beeld gebracht door Pete Souza. Wat een mensen-fotograaf is dat...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten